piątek, 29 marca 2019

300 zł za założenie eKonta w mBanku

Twoje Konto z Bonusem i Premią 150 zł
Z promocji mogą skorzystać nowi klienci banku, czyli osoby, które nie posiadały żadnego rachunku osobistego lub oszczędnościowego prowadzonego przez mBank od 1.01.2017 (posiadanie innych produktów w mBanku nie wyklucza z promocji).

Jeśli spełniasz warunki promocji to wystarczy, że przejdziesz na stronę promocji i złożysz wniosek o otwarcie eKonta wraz z kartą debetową. Wniosek można wysłać do 31.03.2019, natomiast umowę możesz podpisać do 15.04.2019, do wyboru kurier lub oddział. Pamiętaj, aby dane były identyczne na stronie promocji oraz we wniosku.


Premia
Do otrzymania nagrody należy wykonać co najmniej pięć płatności kartą lub BLIKiem stacjonarnie lub przez internet na dowolne kwoty do 31.05.2019.
Do 24.06.2019 otrzymasz maila z potwierdzeniem o przyznaniu premii. W ciągu 7 dni należy uzupełnić swoje dane wypłaty nagrody. 100 zł w przelewie i 50 zł do wykorzystania w Biedronce otrzymasz do 30.06.2019.

Dodatkowe 150 zł
Żeby otrzymać kolejną premię przy składaniu wniosku należy otworzyć Konto Moje Cele.
100 zł otrzymasz za zapewnienie jednorazowego wpływu min. 1000 zł na eKonto w ciągu 7 dni od jego otwarcia oraz dokonasz 5 transakcji kartą lub BLIKiem do końca pierwszego pełnego miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta. Wpływ nie może pochodzić z innego rachunku w mBanku, a transakcje kartą lub BLIKiem muszą być dokonane stacjonarnie.
50 zł dostaniesz za wykonanie tych samych czynności w drugim, pełnym miesiącu kalendarzowym. Premia zostanie wypłacona w kolejnym miesiącu po miesiącu spełnienia warunków.

Ile kosztuje eKonto?
Prowadzenie rachunku jest bezpłatne, natomiast aby karta debetowa była darmowa wystarczy wykonać 1 transakcję kartą na dowolną kwotę – w przeciwnym razie opłata wynosi 7 zł.
Wypłaty ze wszystkich bankomatów krajowych są bezpłatne, jeśli kwota wypłaty wynosi co najmniej 100 zł. Za wypłatę mniejszej kwoty prowizja wynosi każdorazowo 1,30 zł.

Program poleceń
Możesz dodatkowo zarabiać polecając konto, gdzie za każdą osobę otrzymasz 50 zł (maksymalnie możesz polecić 5 osób).  Polecone osoby muszą spełnić wszystkie warunki promocji, czyli posiadać status nowego klienta i wykonać 5 transakcji kartą.

2 komentarze:

  1. Ja akurat mam konto w innym banku ale takimi promocjami i gratisami się nie sugerowałem. Przede wszystkim zwróciłem uwagę czy ten bank jest obsługiwany przez systemy online https://www.cashbill.pl/ ponieważ ja bardzo często oraz chętnie używam takich rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja zakładałam sobie konto w banku to przede wszystkim zwracałam uwagę na to czy mój bank będzie obsługiwany przez przelewy online https://www.przelewy24.pl/ z których zresztą bardzo chętnie korzystam. Dlatego jestem zdania, że właśnie trzeba patrzeć pod tym kątem jeśli chcemy mieć pewne i bezpieczne płatności internetowe.

    OdpowiedzUsuń