niedziela, 23 września 2018

Kumulacja promocji - wrzesień 2018


Wykorzystaj ostatnie dni września i zgarnij do 1210 zł w kończących się promocjach!

200 zł za Konto 360° lub Konto 360° Student Millennium Banku  (kończy się 24.09., umowę należy zawrzeć do 30.09.)

Premię otrzymasz za spełnienie bardzo prostych warunków, których spełnienie zwalnia Cię również z opłat za konto i kartę. 
  • należy zapewnić wpływ min. 1000 zł na konto, może to być przelew ze swojego konta w innym banku (tego warunku nie muszą spełniać osoby do 26 roku życia posiadające Konto 360° Student)
  • wykonać jedną płatność karta na dowolną kwotę


Do 420 zł za EnveloKonto (kończy się 30.09., umowę należy zawrzeć do 19.10.2018)

Premię 100 zł otrzymasz za otwarcie konta i wykonanie 3 płatności kartą na łączną sumę min. 100 zł.
Drugą łatwą do zdobycia premię jest przeniesienie wynagrodzenia na EnveloKonto, za które otrzymasz po 20 zł przez 6 miesięcy - razem 120 zł. Ponadto możesz otrzymać zwroty za zakupy internetowe (razem nawet do 200 zł w ciągu roku).


100 zł za Konto Jakże Osobiste w Alior Banku oraz do 240 zł zwrotu za płatności mobilne (kończy się 30.09., umowę należy zawrzeć do 30 dni od momentu złożenia wniosku)

100 zł otrzymasz na start. Za płatności mobilne możesz uzyskiwać zwroty do 240 zł w ciągu roku.


250 zł do Biedronki za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity (kończy się 01.10., umowę można zawrzeć później)

Nagrodą gwarantowaną jest wyżej wspomniany bon wielokrotnego użytku ważny przez 6 miesięcy. Dodatkowo w konkursie można wygrać:

  • jeden z 200 Samsungów Galaxy A6 Dual 2018 (SM-A600F) o wartości 1300 zł każdy
  • 250 000 zł dla zwycięzcy konkursu














2 komentarze:

  1. Takich promocji co chwilę jest cała masa jeśli chodzi o banki. Jak dla mnie liczy się to, czy dany bank jest ujęty w systemach przelewów online https://www.cashbill.pl ponieważ ja bardzo regularnie stosuję taki system płatniczy. Jest to dla mnie wygoda i wiem, że moje pieniądze są transferowane bezpiecznymi kanałami płatniczymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie czasami takie oferty się zdarzają i na pewno niektórzy skorzystają z tych gratisów. Ja jestem przekonany, że warto jest zainteresować się przede wszystkim walutami. Ja u siebie na blogu posiadam także ciekawy widget z kursami walut http://bezpiecznyportfel.pl/widget-kursy-walut/ i jestem przekonany, że jest to doskonałe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń