środa, 7 lutego 2018

Jak zarobić 16 zł w parę minut?

Jest to możliwe dzięki aplikacji BeamUp dostępnej na Google Play lub App Store.















  1. Ściągnij aplikację BeamUp i zarejestruj się, dostaniesz 1 zł na konto.
  2. Dodaj kartę VISA do konta - dostaniesz 10 zł.
  3. Po lewej stronie wejdź w "Promocje" i wpisz kod polecający: NXPWMAWH - dostaniesz 5 zł.
  4. Dodaj swój rachunek bankowy i wypłać 16 zł po czym możesz skasować kartę i konto.

Regulamin promocji


Zdobądź darmowe 1000 tokenów Action
Join Action Coin before March 1st, 2018 to earn 1,000 free Action tokens.

2 komentarze:

  1. Jestem dość sceptyczny co do takich form zarabiania i nie korzystam z nich w ogóle. Bardziej podoba mi się wdrożenie płatności SMS https://www.cashbill.pl/sms/ na mojej stronie i w taki sposób zarabianie. Dobrze rozreklamowana witryna może przyjąć naprawdę bardzo dużo płatności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że ja postanowiłem w końcu otworzyć swój własny sklep internetowy i jestem zdania, ze był to znakomity pomysł. Tym bardziej, że od razu podłączyłem moduł płatności online https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online dzięki któremu mogę przede wszystkim pobierać płatności od klientów. Jest to niezwykle ważna kwestia.

    OdpowiedzUsuń